sobota, 25 sierpnia 2012

Inne tabbouleh

Podobnie jak Głodna Polka na Łotwie uwielbiam kuskus. Uwielbiam również to tabbouleh według jej przepisu. Zresztą smakowało nie tylko mnie; niemąż pałaszował, aż mu się uszy trzęsły. :) Trzeba większej rekomendacji? ;)




Składniki:
- kuskus;
- cukinia;
- świeże pomidory;
- czosnek;
- odrobina chilli (u mnie takie suszone);
- trochę oliwy.
Ilości dobieramy tak, aby wszyscy głodni się najedli, wszystkich smaków było po trochu i aby całość nie była za ostra (tak, na zdjęciu jest trochę za dużo kuskusu).

1. Kuskus przygotowujemy zgodnie z intrukcją na opakowaniu.
2. Cukinię i pomidory kroimy w drobną kostkę, czosnek i chilli siekamy.
3. Rozgrzewamy oliwę i podsmażamy cukinię (tak trochę, bez przesady). Dorzucamy kuskus, pomidory, czosnek i chilli, mieszamy - i od razu podajemy.

3 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że wypróbowaliście! Ale super :)) To ogromny zaszczyt, że ktoś zagląda na mojego bloga i testuje przepisy :) Jutro chyba znowu zrobię sobie takie tabbouleh z radości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tradycyjne tabbouleh, ale takiej wersji nie próbowałam. Mam sporą cukinię do "zagospodarowania" więc spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam to danie. :) Często robię kaszę kuskus z tymi dodatkami, jest pyszna i pożywna.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...