sobota, 4 lutego 2012

Omlet serowy z warzywami

Właściwie to nie przepadam za jajkami; jajko sadzone mogę zjeść, ale nie sprawia mi to przyjemności, jajecznica rzadko kiedy mi smakuje... Tymczasem ten omlet - pyszności! Przepis zaczerpnęłam z Kuchni Ireny i Andrzeja.


Składniki:
- 4 jajka;
- 2 łyżki jogurtu naturalnego;
- ok. 3 łyżki startego żółtego sera (lub pokrojonego w kostkę);
- 1 papryka;
- 1 cukinia;
- 1 cebula;
- olej do smażenia;
- masło do posmarowania formy;
- sól, pieprz i mielona papryka.

1. Warzywa kroimy w kostkę.
2. Na oleju podsmażamy cebulę i pozostałe warzywa. Dodajemy przyprawy: szczyptę soli, pieprzu i mielonej papryki.
3. Robimy masę jajeczną - wbijamy do miski jajka, rozkłócamy, dodajemy jogurt i ser, dokładnie mieszamy.
4. Do masy jajecznej dodajemy warzywa, przelewamy do wysmarowanej masłem formy.
5. Pieczemy 15 - 20 minut w piekarniku nagrzanym do 170 stopni Celsjusza.

1 komentarzy:

  1. Hm... będę musiał wypróbować, ale w troszkę innej wersji, bo już mam pewną wizję ;) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...