czwartek, 9 lutego 2012

Makaron z pesto

Błyskawiczny, banalnie prosty, a co najważniejsze pyszny obiad.




Składniki:
- dowolny makaron (u mnie pełnoziarniste farfarelle; pasowało wyśmienicie);
- dowolne pesto (u mnie własnej roboty pesto z pietruszki);
- trochę oliwy do smażenia;
- kilka ząbków czosnku;
- kilka pomidorów.

1. Makaron gotujemy al dente.
2. Na patelni rozgrzewamy oliwę, podsmażamy na niej posiekany lub przeciśnięty przez praskę czosnek.
3. Dodajemy pesto i pokrojone w kostkę pomidory. Dusimy na niedużym ogniu póki pomidory nie zmiękną.
4. Na patelnię wrzucamy ugotowany makaron, mieszamy dokładnie i podajemy.

2 komentarzy:

  1. Hej, zrobiłam dzisiaj obiad według tego prostego przepisu, bo nie wiedziałam jaki sos dać do makaronu. Dodałam jeszcze tylko kilkanaście oliwek :) Dzięki za zdrowe i pyszne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że przepis się przydał. :)))))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...